Skip to main navigation menu Skip to main content Skip to site footer

Evaluation of the virtual education in Escuela Tecnológica Instituto Tecnico Central

Evaluación de la educación virtual en la Escuela Tecnológica Instituto Técnico Central




Section
TIC

How to Cite
Evaluation of the virtual education in Escuela Tecnológica Instituto Tecnico Central (F. Martínez Rodríguez, M. C. Herrera Romero, J. E. Pérez Nepta, P. E. Góngora Tafur, L. A. Melo Ospina, C. L. Montero Rodríguez, & A. Díaz Escobar , Trans.). (2018). Letras ConCiencia TecnoLógica, 8, 66-76. https://doi.org/10.55411/26652544.75

Dimensions
PlumX
license

Atribución - No Comercial – Compartir igual (by-nc-sa): permite a los usuarios distribuir, remezclar, retocar, y crear a partir de la obra original de modo no comercial, siempre y cuando se dé reconocimiento al autor y se licencien o circulen sus nuevas creaciones u obras derivadas bajo las mismas condiciones de esta licencia.


The present paper the results presentation of the research project “Assessment of the Degree of ownership of virtual tools for instance of the actors of the Teaching Learning Process Escuela Tecnológica ITC” and Development which if made in the second half of 2009 Scholar. This project targets the users took courses in The review and Platforms Moodle LMS and CMS Joomla www.grupovirtus.org residents and set the level of acceptance of the virtual classroom The Institutional different strata as students, faculty, staff, board and administrative . The background of the research,  the methodology and results the once and analyzed the collected data.


Article visits 306 | PDF visits 223


Downloads

Download data is not yet available.

Tamayo, M. (1999). Serie Aprender a investigar Módulo 2 La investigación ISBN: 958−9279− 13−9. Bogotá: Arfo editores.

Gallardo,Y. (1999). Serie Aprender a investigar Módulo 3 recolección de la información ISBN: 958−9279−14−7 Bogotá: Arfo editores.

SILVIO, José. (2004) ¿Cómo transformar la educación superior con la tecnología digital? En: Nuevas tecnologías y educación. Madrid: Pearson Pretince Hall. 2004. p. 93−112.

www.grupovirtus.org

http:ƒƒwww.gnuorgƒsofwareƒpspp

www.moodle.org www.joomla.org